Thursday, April 9, 2009

Donut's Latest Update!!

atas urusan peperiksaan di uia, hampir dua minggu saya tidak kembali ke kampung, maknanya dua minggu juga saya tidak menjenguk minifarm saya.
bila pulang, antara perkara utama yg saya ingin lihat ialah donut, the newest newcomer to my minifarm. i'm very happy, donut grow up happily and healthily...syukran buat ibu yang menguruskan minifarm ketika ketiadaan saya...
allahumma ifgfir laha kama rabbayani soghiroo..amiin...


Donut sedang membersihkan dirinya, setelah penat menikmati exercise petangnya

bagi saya donut selepas dua minggu ditinggalkan di epetscorner, banyak perubahan, terutamanya fizikalnya

saya suka dengan kaler donut..gabungan orange cream dan jalur jalur putih



"bila nak turun dari benda merah ni...dah letih dah posing atas ni.."



"comel rupanya saya ni....hehehe"


lastly...special video clip about our cute donut...enjoy it!!



updated on 10-4-09, 12.42pm

3 comments:

  1. Cute orange furball!

    ReplyDelete
  2. sedih aku wah....tinguk video aok ni wah...rindu nye donut...betui ke punah d bunbun wah...aku nk meraung dah ni

    ReplyDelete
  3. x de la jib...aku saje memunah ke awok jer..biar cpt sikit balik dong nak tinguk dia heheheh

    kak nerq, mekasih la sudi mengomen di sini...lagi satu komen baru dpt singgit ..heheh

    ReplyDelete