Tuesday, February 14, 2012

Bunnies G2012

masa ikut boss[ayah saya le tu] beli anak itik hari tu, ada banyak anak-anak arnab yang comel-comel di dalam sangkar dekat kedai haiwan di pekan Benta...tengok memang minat nak beli..tapi serba salah...tiba-tiba boss cakap beli lah arnab buat kawan yang ada dekat rumah..

memang arnab saya kt umah tinggal seekor...sebab dia tinggal sendirian badannya dah begitu besar huhuhu..jadi saya cakap kt ayah saya kalau kita beli pun tak boleh campur sebab yang ini kecil lagi...nanti kena punah..keputusannya...bukan x beli..tapi beli dua ekor hehehe..

colour ni saya dah pernah ada dulu..tapi colour ni jarang jumpa so saya pilih untuk kali keduanya
sekarang kira senang nak jumpa yg bulu lawa2 mcm ni...dulu agak sukar
colour ni pun favourite saya...alhamdulillah dapat juga..dulu saya pernah nak beli tapi masa tu ada seekor saja dan orang lain dah tempah
menikmati kebebasan seketika meragut rumput2 segar
pandangan dari atas...dua makhluk yang saling sayang menyayangi
sedang berehat di atas kotak..

  • okey, jom kita tonton satu video berinformasi tentang arnab...kredit utk animal planet
  •  

1 comment:

  1. nak jual ke arnab nie??berape ringgit...harga murah laaa sikit...

    ReplyDelete