Wednesday, June 10, 2009

Quack Pack- updates!!

kat sini saya nak update perekmbangan terkini quackpack saya...sekarang sudah menjangkau sebulan lebih...perkembangan pertumbuhan amat cepat dan memuaskan.kini itik itik kampung sudah menunjukkan corak corak dewasa bila bulu2 pelepah yg kasar mula tumbuh.

tapi saya mula terfikir yg bulu2 ini macam cantik je..mcm x berapa serupa dengan warna itik kampung yg pernah saya tgk...ia lebih menyerupai bulu itik hutan/belibis(teal)..saya pun x pasti...nampaknya kena tunggu sehingga dewasa utk tengok mcm mana..

saya serahkan gambar2 utk meneruskan bicara...zasss..












11jun2009-12.37pm

1 comment:

  1. Assalamualaikum.Atuk cik dah masukkan lagi27 ekor anak itik serati..semalam sabtu balik Jelu tenguk semuanya dah bertukar colour yellow ke white..semua dah pandai turun kolam.itik telor yg besar (masuk enam bulan ) berat 5 kilo seekor masih belum bertelur.itu hari 7 hb sembelih yang jantan 6 ekor masih ada 4 ekor yg jantan...buat kenduri Ada jemput tapi Papa tak datang

    ReplyDelete